reklama

Afirmácie

Sebavedomie je zložené z jemnej pavučinky toho, ako sa uznávame, ako sa hodnotíme a čo si o sebe myslíme................

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Tento článok som písal pre ľudí ktorý si potrebujú zdvihnúť rešpekt ku sebe, príjemne sa naladiť, alebo vyhnúť sa prichádzajúcemu stresu.

Človek sa učí opakovaním a napodobňovaním. Tu, viacej než hocikde inde platí pravidlo ,,opakovaná lož sa stáva pravdou". Psychika hrá veľkú rolu s následkami na fyzickú kondíciu. Keď je niekto trošku ťažší akoby chcel, neschudne ak sa na seba bude vkuse pozerať kriticky a opakovať si ,,som ale pekná vypasená sviňa,, Život je odraz mysli, odraz vnútorného sveta. Je dôležité pristupovať k sebe ako k največšiemu cisárovi pod slnkom, veď, keď sa raz zamilujete do seba, stane sa s toho láska na celý život :) Teraz váš naučím totálne využiť afirmácii, ktoré vám zvýšia percentuálnu šancu na úspech v čomkoľvek si zaumienite (ak vás k nemu rovno nedovedú). Pamätajte, že keď si ich budete opakovať,pocítite v sebe taký pocit, ako keby si klamete. To znamená že ste na správnej ceste, že lámete ľady, zároveň s mentálnymi blokmi. Takže pekne po poriadku trošku teórie, trošku cvičenia:

Čo sú to afirmácie?

Afirmácie sú všetky pozitívne výroky ktoré vedieme monológom vo svojej mysli (som dobrý, som krásna žena, mám na viac). Ich opak sú negatívne výroky (nezvládnem to, je to nad moje sily, nie som dosť dobrý). Dobrá afirmácia vo vás dokáže rozpútať salvu pozitívnych myšlienok ktoré sa neustále duplikujú a podľa zákona príťažlivosti k vám priťahujú dobré veci. Ak v tento zákon neveríte, nevadí. Stále to stojí za to pokecať si sám zo sebou a začať sa cítiť dobre aj v zlej situácii, striasť trému pred vystupovaním na verejnosti, alebo nabrať odvahu osloviť neznámu dievčinu :) Avšak negatívne afirmácie vás dovedú ku žiaľu a začnete sa cítiť len horšie a horšie. Vždy premýšľajte pozitívne. Nedá sa to hneď a zaraz, hlavne ak ste sa doteraz len kritizovali a žili negatívne.

Ako ich formulovať, ako často si ich opakovať?

Afirmácie musia biť: krátke a výstižné, pozitívne, a musia biť v prítomnom čase

Ak chcem biť viac charizmatickým človekom, musím si opakovať som charizmatický, rád sa rozprávam s ľuďmi, vždy budím ten najlepší dojem. žiadne budem, žiadne chcem. Musím sám seba presvedčiť že ním už som. Ak chcem biť zdravý, nesmiem si opakovať že nechcem biť chorý. Podvedomie nerozlišuje či niečo chceme alebo nie. Privodí nám presne to, na čo najčastejšie myslíme. Správny výrok v tomto prípade by bol, som absolútne zdravý človek.

Keď chceme mať veľké svaly, nezväčšia sa nám s toho že si opakujeme mám veľké svaly. Na mieste by skôr bol výrok, rád posilňujem, milujem cvičenie.

Ako často?

Toľko krát, koľko vy samy chcete. Avšak, človek rýchlo zabúda, a v kritickej chvíli ho väčšinou napadne že mu to určite nepomôže. Je dobré vytvoriť si afirmačné kartičky ktoré si založíte do peňaženky, prilepíte na chladničku alebo k zrkadlu (veľmi účinné). Mali by byť na miestach kde na ne často narazíte a aj keď si ich len letmo prečítate, podvedomie to príjme ako príkaz pre nasledujúce diania vo vašom vnútri.

Váš hlas vo vašom vnútri by mal biť mocný a sebavedomý. Stále tam bude ten hlas ktorý bude všetko kritizovať, bude tam hrobár ktorý sa neustále snaží pochovať vaše sny. Ale kričí preto lebo sa niečo deje. Umiera


zaujímavosť: článok som písal ľavou rukou, pravú som si včera zlomil :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

 



Gabriel Lecso

Gabriel Lecso

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Gabriel Lecso a som z Kokavy nad Rimavicou. Som športovo založený extrovert, intelektuál :) Moje záľuby sú bojové umenia, knihy, pick-up, psychológia. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu